photoshop'ta diş beyazlatma resimli anlatım

photoshopta diş beyazlatma en basit haliyle 



adım 1



öncelikle resmimizi photoshopta açıyoruz
(!) not:eğer fotoğrafta dişler haricinde sarı renk yoğunluktaysa sadece dişlerin olduğu kısmı seçmeyi sakın unutmayın

               (resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirisiniz)








adım 2


daha sonra hue/saturationu açın

ctr+u'ya basarak da hue/saturation ayarlarına ulaşabilirsiniz

        (resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirisiniz)











adım 3

hue/saturation ayarlarında master yazan yere tıklayın ve ordaki listeden yellows seçeneğini seçin



              (resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirisiniz) 











adım 4

yellows seçeneğindeyken saturation ayarını sola çekerek sarı rengin kaybolmasını sağlayın


          (resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirisiniz)









adım 5

Daha sonra lightness ayarını sağ tarafa çekin.Böylelikle dişler daha güzel parlıyor :) . sonra ok tuşuna basın.resminizi kaydedebilirsiniz.

                   (resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirisiniz)





                                                 ilk hali


sonraki hali









photoshop'ta diş beyazlatma resimli anlatım photoshop'ta diş beyazlatma resimli anlatım Reviewed by admin on 00:31 Rating: 5

Hiç yorum yok